googletag.pubads().setRequestNonPersonalizedAds(0)


Toekomst

Toekomst

 

 

[………]

 

 


Anderen bekeken ook deze content

Leren volgens Kolb

Leren volgens Kolb David A. Kolb vat leren op als een proces dat, steeds weer, vier stadia doorloopt: – fase 1: concreet ervaren; – fase 2: waarnemen en overdenken (reflecteren); – fase 3: abstracte begripsvorming; – fase 3: actief experimenteren en weer terug naar fase 1. Pas als alle fasen worden doorlopen komt het leren echt op gang. Deze opvatting

Posted in Artikelen | Tagged , , | Comments Off on Leren volgens Kolb

Waarderende reflectie

Waarderende reflectie   De worksheet waarderende reflectie vind je onderaan deze pagina.     Deze tool is gebaseerd op de Appreciative Inquiry-methode van David Cooperrider. Met deze tool wordt een ideaal toekomstbeeld geschetst aan de hand van topervaringen van deelnemers vanuit een thema of vraag. Deze methode bestaat uit vier fases: discover – dream – design – deliver (ontdekken –

Posted in Persoonlijk | Tagged , , , | Comments Off on Waarderende reflectie


Gert Jan Schop

Reflecteren is een krachtig instrument om het effect van leerprocessen en veranderprocessen (sterk) te vergroten. Reflecteren gaat veel verder dan evalueren. In mijn werk gebruik ik regelmatig reflectiemethodieken. Op deze site deel ik graag methodieken, tools, artikelen e.d.. Doe er je voordeel mee!

Wat kan ik voor je betekenen?

Als adviseur, organisatiecoach en facilitator ondersteun en begeleid ik jou en/of je organisatie graag bij het leren, ontwikkelen, veranderen en implementeren. Reflectie en intervisie kan dan als tooling worden ingezet. Contact? Stuur een mail naar info@reflectiesite.nl.