Inhoudsopgave
Voorwoord
Samenvatting
Inhoudsopgave
1. Inleiding
1.1. De organisatie
1.2. Missie en visie
1.3. Producten en markt
2. Plan van aanpak
2.1. Inleiding
2.2. Doelstelling
2.3. Afbakening
2.4. Projectorganisatie
2.5. Planning en budget
2.6. Aanpak
2.7. Risico’s
3. Gegevens verzamelen
3.1. Inleiding
3.2. Literatuuronderzoek
3.2.1. Inleiding
3.2.2. Leren
3.2.3. Veranderen
3.2.4. Action Learning
3.2.5. Virtual Action Learning
3.2.5. Leerstijlen
3.2.6. Reflectie
3.3. Samenvatting literatuuronderzoek
3.3.1. Leren
3.3.2. Veranderen
3.3.4. Action Learning
3.3.5. Virtual Action Learning
3.3.6. Leerstijlen
3.3.7. Reflectie
4. Veldonderzoek
4.1. Inleiding
4.2. Core Courses
4.2.1. Operations Management
4.2.2. Human Resources Management
4.2.3. Marketing Management
4.2.4. Financieel Management
4.2.5. Strategische management
4.2.5.1. Corecourse
4.2.5.2. Major Veranderkunde
4.2.6. Informatiemanagement
4.2.7. Internationaal Management
4.2.8. Organisatie Analyse
4.2.9. Dissertation
4.3. Leerstijlen
4.4. Set en subset
4.5. ALP-en en leerarrangementen
4.5.1. ALP-en
4.5.2. Leerarrangementen
4.5.3. Feedback
4.6. Action Learning
4.6.1. Methodiek
4.6.2. Setadviseur en docenten
4.6.3. RFC
4.6.4. ROI
4.6.5. Logboek
4.7. Testen
4.7.1. 360o-feedback
4.7.2. Birkman-methode
5. Analyse
5.1. Inleiding
5.2. Leerdoelen
5.3. Action Learning
5.4. Persoonlijke ontwikkeling
5.5. Zakelijke ontwikkeling
5.5.1. Klokmodel van Looten
5.5.2. Mijn klokmodel
5.6. Belangrijkste leermomenten
6. Toekomst
7. Reflectie
Literatuurlijst
Bijlage 1: mindmap literatuuronderzoek
Lijst met figuren
Figuur 1 – Projectorganisatie
Figuur 2 – Leerstadia volgens Kolb
Figuur 3 – Kennisspiraal
Figuur 4 – Modellen van Nonaka en Kolb
Figuur 5 – Groendrukdenken samengevat
Figuur 6 – Leerintensiteit
Figuur 7 – Vier typerende leerstijlen
Figuur 8 – Begeleiderstijlen
Figuur 9 – Vier managementstijlen
Figuur 10 – Leerstijlen in totale leercontext
Figuur 11 – Leerstijl voor en na studie
Figuur 12 – Alg. overzicht competenties
Figuur 13 – Klokmodel van Looten
Lijst met tabellen
Tabel 1 – Planning
Tabel 2 – Risico-analyse
Tabel 3 – Normen en bereik leerstijlscores
[hr]